Řešení konfliktních situací


O webináři

Konflikty v práci i doma na home office jsou pro nás většinou velmi stresující a jsou hrozbou pro naši výkonnost a pohodu. Když se neřeší, dokáží vztahy a pracovní týmy rozložit a nakonec v něm zůstanou jen ti, kteří si nedokáží najít práci jinde. Ostatní odejdou. Říká se, že až polovinu pracovního času věnujeme situacím tak či onak spjatým s mezilidskými vztahy. I s konfliktními kolegy a lidmi je tedy důležité komunikovat efektivně. Zjistěte, co všechno můžete pro efektivní řešení konfliktních situací udělat a zvýšit tak šanci domluvit se s co největším počtem lidí a kolegů na principu oboustranné spokojenosti (WIN – WIN).

Cíl webináře

Naučíte se zvládat obtížné situace při komunikaci se svými kolegy a komunikačními partnery. Budete umět rozlišovat efektivní a neefektivní styly komunikace s nimi a poznáte jejich důsledky. Uvědomíte si, jaké jsou bariéry v komunikaci a co způsobují. Uvědomíte si význam empatie, která může významně snižovat negativní emoční hladinu při konfliktní komunikaci a zvládat oprávněné i neoprávněné námitky vašich komunikačních partnerů. Naučíte se jednat s rozčilenými lidmi a sdělovat jim svůj názor. Budete znát základní komunikační typologii obtížných podřízených a budete tak umět předcházet konfliktním situacím. Uvědomíte si, jak vypadá konstruktivní zpětná vazba a jak reagovat na oprávněnou i neoprávněnou kritiku.

Obsah

  • Čtyři základní pravidla efektivní komunikace – prevence konfliktů
  • Otázky a naslouchání – prevence konfliktů
  • Co je to konflikt a jeho příčiny
  • Zvládání námitek a připomínek komunikačního partnera – prevence před vznikem konfliktních situací
  • Fáze konfliktu a jeho řešení
  • Nástroje k efektivnímu řešení konfliktu – strategie zvládání konfliktních situací
  • Rozdíly mezi agresivním, pasivním a asertivním jednáním
  • Reakce na oprávněnou a neoprávněnou kritiku
  • Prosazení oprávněného požadavku

Harmonogram

    08:00 Připojení účastníků
    08:20 Zahájení webináře
    10:20 Prostor pro účastníky
    11:00 Přestávka
    11:15 Pokračování webináře
    12:30 Ukončení webináře

Přihlaste se ještě dnes!

Garant kurzu

Lektorská praxe od roku 1998 se specializací

  • Efektivní komunikace, řešení konfliktních situací a asertivita
  • Manažerská komunikace
  • Prezentační dovednosti
  • Profesionální telefonická komunikace a prodej po telefonu
  • Vedení lidí a motivace zaměstnanců, hodnotící, vytýkací a uvolňovací rozhovory
  • Prodejní dovednosti a vyjednávání; jednání se zákazníkem v obtížných situacích
  • Program – mistři/vedoucí provozu; program – obchodní zástupce

Absolvované kurzy a certifikáty lektora

  • Management Skills Seminar
  • Vedení lidí, motivace a hodnocení
  • Koučování
  • Profesionální služby
  • Telesales akademie
  • Kurz týmové spolupráce
  • Prezentační dovednosti
  • Efektivní telefonování
  • Projekt leadership
  • Hodnotící a uvolňovací rozhovory
  • Úspěšný management změny
  • Interní lektorská akademie
  • Obchodní dovednosti

Certifikát o absolvování webináře

Každému úspěšnému absolventovi webináře je vydán certifikát o úspěšném absolvování. Certifikát Vám zašleme elektronickou formou na Váš email.

Focus Play – Obecné informace a kompletní nabídka online kurzů