ASERTIVNÍ KOMUNIKACE

Kurz asertivní komunikace je určen pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých záležitostech. Na školení asertivní komunikace se seznámíte s asertivními principy rozhodování přímo ve své konkrétní situaci. Při praktickém nácviku se naučíte vyslovovat i přijímat kritiku, pochvalu i nesouhlas, asertivní chování posílí vaši jistotu a umožní vám lépe zvládat nekomfortní situace.

OBSAH KURZU

  • Vysvětlení rozdílu mezi pasivním, agresivním, manipulativním a asertivním způsobem komunikace
  • Umění prosadit své zájmy a respektovat při tom zájmy druhých
  • Asertivita jako nástroj, nikoli životní postoj
  • Přátelská komunikace
  • Umění naslouchat
  • Nácvik základních asertivních technik: prosadit oprávněný požadavek požádat o laskavost předcházení konfliktům a řešení již vzniklých konfliktů naučit se věcně kritizovat
  • Reakce na kritiku (oprávněnou i neoprávněnou)
  • Asertivita nejen jako uvědomění si svých práv, ale také povinností
  • Verbální a neverbální složka asertivní komunikace
  • Rozpoznání manipulativních technik ze strany druhých
  • Férová a účinná obrana proti manipulativním postupům
  • Jednání s iracionálním, destruktivním, agresivním, nekompetentním partnerem
  • Jednání s partnerem, který má zdánlivě všechny trumfy na své straně (dodavatel, zákazník, nadřízený, ale také lidé v našem soukromí)
  • Emoce a racionalita v komunikaci
  • Vlastní emoce a jejich zvládání
  • Léčky a pasti v komunikaci – jak je rozpoznat a čelit jim
  • Jednání v krizových situacích

INFORMACE KE KURZU

ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ

Uvedený obsah je v rozsahu 16 hodin
Výukový den trvá 8 x 60 minut
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Kurz je realizován prezenční formou
Obsah i rozsah kurzu Vám rádi přizpůsobíme na míru

CERTIFIKÁT O ABSOLVOVÁNÍ KURZU

GARANT KURZU

PRAXE OD ROKU 2005 SE SPECIALIZACÍ

  • Soft skills pro různé pozice (komunikace, asertivita, time management a další)
  • Manažerské dovednosti a leadership (motivace, hodnocení, rozvoj apod.)
  • Obchodní a prodejní dovednosti, vyjednávání, psychologie prodeje a typologie
  • Mystery shopping / mystery guest

ABSOLVOVANÉ KURZY A CERTIFIKÁTY LEKTORA

  • VŠ obor Andragogika, Univerzita J.A.Komenského, Praha
  • VŠ obor Vzdělávání dospělých, Univerzita J.A.Komenského, Praha
  • Akreditace mediátora ČR, Asociace mediátorů ČR, Praha
  • Kurzy Komunikace, Obchodní dovednosti, Vyjednávání, Leadership
  • Kurz Koučování
  • Train the trainer

KONTAKTUJTE NÁS

SDÍLET

REFERENCE FOCUS PEOPLE

VOP GROUP s.r.o.

Děkujeme společnosti Focus People s.r.o. za profesionální a komplexní přístup k realizaci projektu. Společnost poskytla komfortní administrativní servis, takže naše pozice se zúžila pouze na spokojeného odběratele poskytnutých služeb.

ABRA Software a.s.

Velice si cením spolupráce se společností Focus People, jejich odborných rad, rychlých reakcí na nové podněty a ochotu řešit změny a úpravy během projektu.

REHABILITAČNÍ ÚSTAV HRABYNĚ

Dobrá cena, dobrá spolupráce, jen chybí nějaký podkladový materiál. Oceňujeme dobrou spolupráci.

FINCLUB plus, a.s.

Spolehlivost, vstřícnost, pozitivní přístup, rychlé řešení návrhu, problému.

CWS s.r.o

Profesionální chování, skvělí lektoři, zajímavé nabídky na další vzdělávání zaměstnanců s bezplatnou administrativní pomocí. Lektor nám pomáhl s dotazy i po školení.

ESPO, spol. s r.o.

Za svoji osobu mohu vyjádřit spokojenost, a to jak s organizací a průběhem již proběhlého školení, tak s rozpracovaností nových projektů. Oceňujeme podněty a znalosti.

ALPS Electric Czech, s.r.o.

Až na drobné komplikace se zastaralými dokumenty a některými lektory, jsme spokojeni. Oceňujeme ochotu a flexibilitu při řešení krizových situací.

Facebook

LinkedIn

YouTube

Instagram

Přejít nahoru