Call centrum

O kurzu
Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento kurz umožní účastníkům prohloubit jejich obratnost po telefonu, uspořit čas při přípravě telefonu, zvýšit efektivitu telefonického rozhovoru. Přínosem bude trénink naslouchání a trénink asertivních reakcí na námitky. Účastníci budou mít možnost naučit se překonávat své obavy, postoje a návyky při telefonování.
Obsah
- Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
- Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
- Nabídka a prodej produktů po telefonu
- Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
- Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
- Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
- Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
- Poskytování distančního zákaznického servisu v anglickém jazyce na minimální úrovni (B1)
Rozsah kurzu
- Uvedený obsah je v rozsahu 124 výukových hodin + 4×60 minut zkouška
- Výukový den trvá 8 hodin, výuková hodina trvá 45 minut
- Obsah i rozsah kurzu lze přizpůsobit dle Vašich potřeb, nebude se však již jednat o akreditovaný kurz
Firemní kurz
Kurz je realizován prezenční formou
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 21.900,- Kč bez DPH za den
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 21.900,- Kč bez DPH za den
Garant kurzu
Lektorská praxe od roku 2009 se specializací
- Manažerské techniky
- Vedení lidí pro manažery
- Leadership
- Asertivita
- Efektivní komunikace
- Motivace zaměstnanců
- Týmová práce
- Psychologie prodeje a prodejní komunikace
- Náborování v 21. století
- Základy personalistiky
- Firemní kultura a etika
- Koučování
- Měření potenciálu pracovních týmů
- Jak dělat efektivní výběrové řízení
- Time management IV. generace
- Zákaznická typologie
- Sebeprezentace a vystupování
- Lektorské dovednosti
- Zvyšování výkonu pracovního týmu
- Jak být spokojenější v práci
Absolvované kurzy a certifikáty lektora
- Člen asociace odborníků v andragogice ČR
- Koučování
- Kurz mobbing, bossing
- Trénink trenérů
- Akreditovaný kurz MŠMT – Lektor školitel
- Jak vyučovat interaktivně a vzdělávat dospělé
- Prezentační tréninky
Certifikát o absolvování kurzu
Každému úspěšnému absolventovi kurzu je vydán certifikát o úspěšném absolvování.