Call centrum


O kurzu

Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento kurz umožní účastníkům prohloubit jejich obratnost po telefonu, uspořit čas při přípravě telefonu, zvýšit efektivitu telefonického rozhovoru. Přínosem bude trénink naslouchání a trénink asertivních reakcí na námitky. Účastníci budou mít možnost naučit se překonávat své obavy, postoje a návyky při telefonování.


Obsah

  • Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
  • Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
  • Nabídka a prodej produktů po telefonu
  • Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
  • Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
  • Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
  • Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
  • Poskytování distančního zákaznického servisu v anglickém jazyce na minimální úrovni (B1)

Rozsah kurzu

  • Uvedený obsah je v rozsahu 124 výukových hodin + 4×60 minut zkouška
  • Výukový den trvá 8 hodin, výuková hodina trvá 45 minut
  • Obsah i rozsah kurzu lze přizpůsobit dle Vašich potřeb, nebude se však již jednat o akreditovaný kurz

Firemní kurz

Kurz je realizován prezenční formou
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 16.900,- Kč bez DPH za den

Poslat nabídku na firemní kurz

Chci si vyzkoušet lektora

Vyzkoušejte si školení s naším lektorem
Ukázka formou online kurzu v rozsahu 4 hodin
Potřebujete PC / notebook / telefon s webkamerou a mikrofonem
Termín dohodou
Maximální počet osob je 5
Kurz na zkoušku   |   1.990,- Kč bez DPH   |   

Garant kurzu

Lektorská praxe od roku 2009 se specializací

  • Manažerské techniky
  • Vedení lidí pro manažery
  • Leadership
  • Asertivita
  • Efektivní komunikace
  • Motivace zaměstnanců
  • Týmová práce
  • Psychologie prodeje a prodejní komunikace
  • Náborování v 21. století
  • Základy personalistiky
  • Firemní kultura a etika
  • Koučování
  • Měření potenciálu pracovních týmů
  • Jak dělat efektivní výběrové řízení
  • Time management IV. generace
  • Zákaznická typologie
  • Sebeprezentace a vystupování
  • Lektorské dovednosti
  • Zvyšování výkonu pracovního týmu
  • Jak být spokojenější v práci

Absolvované kurzy a certifikáty lektora

  • Člen asociace odborníků v andragogice ČR
  • Koučování
  • Kurz mobbing, bossing
  • Trénink trenérů
  • Akreditovaný kurz MŠMT – Lektor školitel
  • Jak vyučovat interaktivně a vzdělávat dospělé
  • Prezentační tréninky

Certifikát o absolvování kurzu

Každému úspěšnému absolventovi kurzu je vydán certifikát o úspěšném absolvování.