CALL CENTRUM

Kurz je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento kurz umožní účastníkům prohloubit jejich obratnost po telefonu, uspořit čas při přípravě telefonu, zvýšit efektivitu telefonického rozhovoru. Přínosem bude trénink naslouchání a trénink asertivních reakcí na námitky. Účastníci budou mít možnost naučit se překonávat své obavy, postoje a návyky při telefonování.

OBSAH KURZU

  • Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
  • Nabídka a prodej produktů po telefonu
  • Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
  • Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
  • Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
  • Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru

INFORMACE KE KURZU

ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ

Uvedený obsah je v rozsahu 16 hodin
Výukový den trvá 8 x 60 minut
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Kurz je realizován prezenční formou
Obsah i rozsah kurzu Vám rádi přizpůsobíme na míru

CERTIFIKÁT O ABSOLVOVÁNÍ KURZU

GARANT KURZU

PRAXE OD ROKU 2005 SE SPECIALIZACÍ

  • Soft skills pro různé pozice (komunikace, asertivita, time management a další)
  • Manažerské dovednosti a leadership (motivace, hodnocení, rozvoj apod.)
  • Obchodní a prodejní dovednosti, vyjednávání, psychologie prodeje a typologie
  • Mystery shopping / mystery guest

ABSOLVOVANÉ KURZY A CERTIFIKÁTY LEKTORA

  • VŠ obor Andragogika, Univerzita J.A.Komenského, Praha
  • VŠ obor Vzdělávání dospělých, Univerzita J.A.Komenského, Praha
  • Akreditace mediátora ČR, Asociace mediátorů ČR, Praha
  • Kurzy Komunikace, Obchodní dovednosti, Vyjednávání, Leadership
  • Kurz Koučování
  • Train the trainer

KONTAKTUJTE NÁS

SDÍLET

REFERENCE FOCUS PEOPLE

VOP GROUP s.r.o.

Děkujeme společnosti Focus People s.r.o. za profesionální a komplexní přístup k realizaci projektu. Společnost poskytla komfortní administrativní servis, takže naše pozice se zúžila pouze na spokojeného odběratele poskytnutých služeb.

ABRA Software a.s.

Velice si cením spolupráce se společností Focus People, jejich odborných rad, rychlých reakcí na nové podněty a ochotu řešit změny a úpravy během projektu.

REHABILITAČNÍ ÚSTAV HRABYNĚ

Dobrá cena, dobrá spolupráce, jen chybí nějaký podkladový materiál. Oceňujeme dobrou spolupráci.

FINCLUB plus, a.s.

Spolehlivost, vstřícnost, pozitivní přístup, rychlé řešení návrhu, problému.

CWS s.r.o

Profesionální chování, skvělí lektoři, zajímavé nabídky na další vzdělávání zaměstnanců s bezplatnou administrativní pomocí. Lektor nám pomáhl s dotazy i po školení.

ESPO, spol. s r.o.

Za svoji osobu mohu vyjádřit spokojenost, a to jak s organizací a průběhem již proběhlého školení, tak s rozpracovaností nových projektů. Oceňujeme podněty a znalosti.

ALPS Electric Czech, s.r.o.

Až na drobné komplikace se zastaralými dokumenty a některými lektory, jsme spokojeni. Oceňujeme ochotu a flexibilitu při řešení krizových situací.

Facebook

LinkedIn

YouTube

Instagram

Přejít nahoru