CALL CENTRUM
![](http://www.focuspeople.cz/wp-content/uploads/2024/07/Strategie-digitalizace_sm.jpg)
Kurz je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento kurz umožní účastníkům prohloubit jejich obratnost po telefonu, uspořit čas při přípravě telefonu, zvýšit efektivitu telefonického rozhovoru. Přínosem bude trénink naslouchání a trénink asertivních reakcí na námitky. Účastníci budou mít možnost naučit se překonávat své obavy, postoje a návyky při telefonování.
OBSAH KURZU
- Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
- Nabídka a prodej produktů po telefonu
- Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
- Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
- Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
- Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
INFORMACE KE KURZU
ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ
CERTIFIKÁT O ABSOLVOVÁNÍ KURZU
![](http://www.focuspeople.cz/wp-content/uploads/2024/07/CERTIFIKAT_2023_small-1.jpg)
GARANT KURZU
PRAXE OD ROKU 2005 SE SPECIALIZACÍ
- Soft skills pro různé pozice (komunikace, asertivita, time management a další)
- Manažerské dovednosti a leadership (motivace, hodnocení, rozvoj apod.)
- Obchodní a prodejní dovednosti, vyjednávání, psychologie prodeje a typologie
- Mystery shopping / mystery guest
ABSOLVOVANÉ KURZY A CERTIFIKÁTY LEKTORA
- VŠ obor Andragogika, Univerzita J.A.Komenského, Praha
- VŠ obor Vzdělávání dospělých, Univerzita J.A.Komenského, Praha
- Akreditace mediátora ČR, Asociace mediátorů ČR, Praha
- Kurzy Komunikace, Obchodní dovednosti, Vyjednávání, Leadership
- Kurz Koučování
- Train the trainer