Jednání s konfliktními pacienty

O kurzuObsah & RozsahGarant kurzuTermíny & CenaCertifikace

Kurz Jednání s konfliktními pacienty Vás naučí využívat efektivní postupy v komunikaci a jednání, orientovat se v psychologii a typologii osobnosti, díky toho budete umět aktivně využívat strategie a taktiky při komunikaci s konfliktními osobnostmi a prakticky využívat metody a postupy v problémových situacích.

Jednání s konfliktními pacienty

  • Rozdělení teorií osobnosti
  • Psychologie typů klientů
  • Konfliktní klient
  • Řízení vztahů
  • Typologie konfliktního klienta
  • Faktory na straně zdravotníka
  • Nestandardní chování
  • Typy pacientů a jejich analýza
  • Způsoby a metody a prostředky zvládání konfliktních situací
  • Problémový pacient v ordinaci – efektivní komunikace
  • Řízení konfliktů
  • Zásady jednání s problémovým pacientem
  • Přístupy k řešení konfliktů, zásady úspěšného jednání
  • Strategie zvládání
  • Kompetence k samostatnosti, flexibilitě, aktivnímu přístupu řešení problémů, zvládání zátěže
Uvedený obsah je v rozsahu 1 dne
Výukový den trvá 8 hodin, výuková hodina trvá 60 minut
Obsah i rozsah kurzu lze přizpůsobit dle Vašich potřeb

LEKTOR

  • Akreditovaný klinický psycholog

Firemní kurzy

Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Pořádáme i víkendové kurzy
Základní cena za den firemního kurzu pro skupinu do 10 osob je 19.900,- Kč bez DPH

Poptat firemní kurz

Veřejné kurzy

Tento kurz se pořádá pouze jako firemní

Certifikace pro účastníky

Každému úspěšnému absolventovi kurzu je vydán certifikát o úspěšném absolvování kurzu