Jednání s konfliktními pacienty

O kurzu
Kurz Jednání s konfliktními pacienty Vás naučí využívat efektivní postupy v komunikaci a jednání, orientovat se v psychologii a typologii osobnosti, díky toho budete umět aktivně využívat strategie a taktiky při komunikaci s konfliktními osobnostmi a prakticky využívat metody a postupy v problémových situacích.
Obsah
- Rozdělení teorií osobnosti
- Psychologie typů klientů
- Konfliktní klient
- Řízení vztahů
- Typologie konfliktního klienta
- Faktory na straně zdravotníka
- Nestandardní chování
- Typy pacientů a jejich analýza
- Způsoby a metody a prostředky zvládání konfliktních situací
- Problémový pacient v ordinaci – efektivní komunikace
- Řízení konfliktů
- Zásady jednání s problémovým pacientem
- Přístupy k řešení konfliktů, zásady úspěšného jednání
- Strategie zvládání
- Kompetence k samostatnosti, flexibilitě, aktivnímu přístupu řešení problémů, zvládání zátěže
Rozsah kurzu
- Uvedený obsah je v rozsahu 1 den
- Obsah i rozsah kurzu lze přizpůsobit dle Vašich potřeb
- Výukový den trvá 8 hodin
- Výuková hodina trvá 60 minut
Firemní kurz
Kurz je realizován prezenční formou
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 20.900,- Kč bez DPH za den
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 20.900,- Kč bez DPH za den
Garant kurzu
Lektor se specializací
- Akreditovaný klinický psycholog
Certifikát o absolvování kurzu
Každému úspěšnému absolventovi kurzu je vydán certifikát o úspěšném absolvování.