KOMUNIKACE V OBTÍŽNÝCH SITUACÍH

Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, vést nepříjemné rozhovory, vyjednávat, argumentovat a asertivně komunikovat v konkrétních složitých situacích? Kurz komunikace v obtížných situacích Vás naučí získat nadhled nad komunikací především v těžkých situacích (věcnost X emoce), naučíte se sdělovat kratší, jednodušší a přesnější formulace myšlenek a tím bude Vaše argumentace přesvědčivější. Na školení komunikace v obtížných situacích si prakticky vyzkoušíte jak vyjednávat s neústupným kolegou, jednání s podřízenými, prosazování nechtěné změny a další situace z Vaší denní praxe.

Věcná a vztahová rovina komunikace – součástí komunikace jsou nejen fakta, ale i emoce, vztahy a osobnostní vlastnosti komunikačních partnerů. Vyzkoušíte si nežádoucí přesmyky z věcné do vztahové roviny a jak jim zabránit. Situační krize – jak správně komunikovat v situaci, kdy je komunikační partner něčím překvapený nebo zaskočený. Vyjednávání a přesvědčování – úspěšné přesvědčovací techniky, základy dobrého vyjednávání, situace win-win. Agresivita – jak zvládat jednání s agresivními jedinci, jak přispět ke zklidnění situace. Náročné typy osobností – komunikace s podezíravým, narcistním, úzkostným a histrionským jedincem. Sebehodnocení – jednoduchý postup, jak hodnotit svou účast v komunikaci a hledat prostor pro postupné zlepšování. Jednání v EGO stavech – transakční analýza.

OBSAH KURZU

KONFLIKT

  • Zdolávání konfliktů
  • Řešení konfliktů
  • Techniky zvládání konfliktních situací
  • Aktivní naslouchání
  • Pravidla aktivního naslouchání

NÁMITKY

  • Co je námitka
  • Jak se dobře připravit na možné námitky
  • Techniky překonávání námitek

SEBEKÁZEŇ

  • Co je sebekázeň
  • Jak s ní pracovat
  • Transakční analýza a její využití při sebekázni

OMLUVA

  • Reklamace kontra reklama
  • Oprávněná a neoprávněná omluva
  • Podstata omluvy

KRITIKA

  • Typy kritiky
  • Společný postup
  • Co si nechat projít hlavou
  • Přijímání kritiky

ASERTIVITA

  • Co to je asertivita
  • Kdy ji používat
  • Zásady asertivity

ŘEČNICKÉ TRIKY A MANIPULACE A JEJICH PROTITRIKY

  • Mlžení, zastírání
  • Příjemný a nepříjemný lhář
  • Odbíhání od tématu
  • Zneužívání podvědomí druhého – přípustky, zápory, relativizace
  • Zkreslování
  • Vyvozování nesprávných závěrů
  • Vkládání tvrzení do druhých úst

INFORMACE KE KURZU

ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ

Uvedený obsah je v rozsahu 8 hodin
Výukový den trvá 8 x 60 minut
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Kurz je realizován prezenční formou
Obsah i rozsah kurzu Vám rádi přizpůsobíme na míru

CERTIFIKÁT O ABSOLVOVÁNÍ KURZU

GARANT KURZU

PRAXE OD ROKU 2005 SE SPECIALIZACÍ

  • Soft skills pro různé pozice (komunikace, asertivita, time management a další)
  • Manažerské dovednosti a leadership (motivace, hodnocení, rozvoj apod.)
  • Obchodní a prodejní dovednosti, vyjednávání, psychologie prodeje a typologie
  • Mystery shopping / mystery guest

ABSOLVOVANÉ KURZY A CERTIFIKÁTY LEKTORA

  • VŠ obor Andragogika, Univerzita J.A.Komenského, Praha
  • VŠ obor Vzdělávání dospělých, Univerzita J.A.Komenského, Praha
  • Akreditace mediátora ČR, Asociace mediátorů ČR, Praha
  • Kurzy Komunikace, Obchodní dovednosti, Vyjednávání, Leadership
  • Kurz Koučování
  • Train the trainer

KONTAKTUJTE NÁS

SDÍLET

REFERENCE FOCUS PEOPLE

VOP GROUP s.r.o.

Děkujeme společnosti Focus People s.r.o. za profesionální a komplexní přístup k realizaci projektu. Společnost poskytla komfortní administrativní servis, takže naše pozice se zúžila pouze na spokojeného odběratele poskytnutých služeb.

ABRA Software a.s.

Velice si cením spolupráce se společností Focus People, jejich odborných rad, rychlých reakcí na nové podněty a ochotu řešit změny a úpravy během projektu.

REHABILITAČNÍ ÚSTAV HRABYNĚ

Dobrá cena, dobrá spolupráce, jen chybí nějaký podkladový materiál. Oceňujeme dobrou spolupráci.

FINCLUB plus, a.s.

Spolehlivost, vstřícnost, pozitivní přístup, rychlé řešení návrhu, problému.

CWS s.r.o

Profesionální chování, skvělí lektoři, zajímavé nabídky na další vzdělávání zaměstnanců s bezplatnou administrativní pomocí. Lektor nám pomáhl s dotazy i po školení.

ESPO, spol. s r.o.

Za svoji osobu mohu vyjádřit spokojenost, a to jak s organizací a průběhem již proběhlého školení, tak s rozpracovaností nových projektů. Oceňujeme podněty a znalosti.

ALPS Electric Czech, s.r.o.

Až na drobné komplikace se zastaralými dokumenty a některými lektory, jsme spokojeni. Oceňujeme ochotu a flexibilitu při řešení krizových situací.

Facebook

LinkedIn

YouTube

Instagram

Přejít nahoru