STRATEGICKÝ MANAGEMENT

Dnešní svět podnikání je charakteristický vysokou dynamikou změn, která se bude nadále zvyšovat. Přesto, nebo právě proto má smysl si pravidelně vyčlenit čas na zamyšlení se, kde svou firmu vidíme v blízké či vzdálené budoucnosti, jakou přidanou hodnotu by měla klientům přinášet, kde jsou její dnešní a budoucí konkurenční výhody, jakých konkrétních cílů a jak bude dosahovat apod. Vedle vlastního směřování firmy slouží toto zamyšlení se i k analýze vývoje prostředí, v němž firma podniká, což umožní posoudit realizovatelnost cílů, a v případě, že se situace na trhu změní, rychle na ní reagovat. Dobře nastavená strategie je navíc velmi efektivní nástroj pro práci se zaměstnanci, a to jak z pohledu nastavení jejich individuálních i týmových cílů, tak z pohledu přenesení odpovědnosti (když ví, kam firma směřuje, nemusí být tolik řízeni).

CÍL KURZU

Kurz Strategický management Vám pomůže udělat si jasněji v tom, jak k dlouhodobému směřování firmy přistupovat, co v dnešním turbulentním světe dává smysl a co ne. Navíc Vás seznámí s řadou efektivních metod, používaných úspěšnými firmami – to Vám umožní přistoupit ke strategii způsobem, který je Vaší společnosti a jejímu podnikání nejbližší. Přínosem bude větší stabilita Vašeho podnikání a minimalizace potenciálních rizik. Na školení Strategický management si představíme řady příkladů z reálných firem i inspirace pro inovaci Vašeho podnikání.

OBSAH KURZU

  • Strategický management – proč je nutností i v turbulentní době
  • Klíčové procesy strategického řízení
  • Klasický strategický management
  • Balanced Scorecards
  • Strategie modrých oceánů
  • Spirálový management
  • EFQM, benchmarking
  • ZIPF
  • Další přístupy k řízení strategie
  • Strategické analýzy (vnější, vnitřní)
  • Definice strategických cílů pro firmu a procesy
  • Systém pro řízení strategie ve firmě
  • Nástroje pro realizaci strategických změn
  • Zapojení zaměstnanců do přípravy a realizace strategie
  • Monitoring a revize strategie

INFORMACE KE KURZU

ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ

Uvedený obsah je v rozsahu 16 hodin
Výukový den trvá 8 x 60 minut
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Kurz je realizován prezenční formou
Obsah i rozsah kurzu Vám rádi přizpůsobíme na míru

CERTIFIKÁT O ABSOLVOVÁNÍ KURZU

GARANT KURZU

PRAXE OD ROKU 2011 SE SPECIALIZACÍ

  • Strategický management, balanced scorecards, modré oceány, EFQM
  • Strategie digitalizace a automatizace, audit digitální připravenosti
  • Mapování a optimalizace firemních procesů
  • Štíhlá filozofie, štíhlá výroba, logistika, administrativa
  • Budování firemní kultury, spirálový management
  • Nastavování a zlepšování personálních procesů
  • Týmová spolupráce
  • Change management, projektové řízení
  • KAIZEN, neustálé zlepšování

ABSOLVOVANÉ KURZY A CERTIFIKÁTY LEKTORA

  • Lektor dalšího vzdělávání
  • Auditor a lektor logistiky
  • Manažer jakosti
  • Certified Euro Coordinator
  • Project Portfolio Management
  • Master of Business Administration
  • CIMA/NIMA – A
  • Štíhlá výroba
  • Logistika
  • Řízení lidských zdrojů
  • Firemní strategie
  • Týmová práce (Autonomní týmy)
  • E-Business
  • Marketingový plán
  • Mezinárodní obchod
  • Business with EU countries
  • Jednání s klienty
  • Asertivita
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Vzájemný respekt
  • Marketing v sociálních médiích

KONTAKTUJTE NÁS

SDÍLET

REFERENCE FOCUS PEOPLE

VOP GROUP s.r.o.

Děkujeme společnosti Focus People s.r.o. za profesionální a komplexní přístup k realizaci projektu. Společnost poskytla komfortní administrativní servis, takže naše pozice se zúžila pouze na spokojeného odběratele poskytnutých služeb.

ABRA Software a.s.

Velice si cením spolupráce se společností Focus People, jejich odborných rad, rychlých reakcí na nové podněty a ochotu řešit změny a úpravy během projektu.

REHABILITAČNÍ ÚSTAV HRABYNĚ

Dobrá cena, dobrá spolupráce, jen chybí nějaký podkladový materiál. Oceňujeme dobrou spolupráci.

FINCLUB plus, a.s.

Spolehlivost, vstřícnost, pozitivní přístup, rychlé řešení návrhu, problému.

CWS s.r.o

Profesionální chování, skvělí lektoři, zajímavé nabídky na další vzdělávání zaměstnanců s bezplatnou administrativní pomocí. Lektor nám pomáhl s dotazy i po školení.

ESPO, spol. s r.o.

Za svoji osobu mohu vyjádřit spokojenost, a to jak s organizací a průběhem již proběhlého školení, tak s rozpracovaností nových projektů. Oceňujeme podněty a znalosti.

ALPS Electric Czech, s.r.o.

Až na drobné komplikace se zastaralými dokumenty a některými lektory, jsme spokojeni. Oceňujeme ochotu a flexibilitu při řešení krizových situací.

Facebook

LinkedIn

YouTube

Instagram

Přejít nahoru