Personalistika v digitálním věku

O kurzu
Velmi dobrý stav ekonomiky v posledních letech přinesl řadu dobrých změn (např. vysoká zaměstnanost), nicméně i řadu jevů, které firmy už tak pozitivně nevnímají. Jedná se např. o problémy se získáváním zaměstnanců, vysokou míru fluktuace (velmi nízkou loajalitu), požadavky na platy a benefity, velmi obtížnou motivovatelnost zaměstnanců ke změnám a rozvoji apod. Druhým trendem, který se rozjíždí, je digitalizace a automatizace procesů, které mění priority v oblasti nezbytné kvalifikace a kompetencí zaměstnanců i jejich roli. Navíc v roce 2025 má až 75% zaměstnanců tvořit generace mileniálů a jejich potomků („i-generation“), kteří mají zcela jiné představy o vyvážení pracovního a soukromého života, pracovním prostředí, motivaci apod. To vše bude znamenat, že pokud firma bude chtít získat a udržet kvalitní zaměstnance, budou muset k zaměstnancům a práci s nimi přistupovat jinak.
Cíl kurzu
Kurz Personalistika v digitálním věku Vám pomůže se na digitální dobu připravit. Na školení Personalistika v digitálním věku si ukážeme v čem jsou mileniálové jiní, jaké jsou jejich priority, potřeby, v čem jsou odlišní od předchozích generací zaměstnanců, a proč na ně dosavadní motivační nástroje nefungují. Ukážeme si příklady firem, které jsou v jejich zaměstnávání úspěšné, i to, jak lze tyto principy přenést do jiných, zavedených firem. Řekneme si, jaké výzvy pro zaměstnavatele přinese digitalizace a automatizace a jak jim efektivně čelit. Dozvíte se, jak se budou muset změnit vedoucí pracovníci na všech úrovních řízení, aby uměli v nové ekonomice motivovat zaměstnance k loajalitě. A dotkneme se i budování vztahů se zaměstnanci (i potenciálními) prostřednictvím sociálních médií.
Obsah
- Klíčové trendy ve společnosti a podnikání
- Změna postojů, priorit, motivace nejen u mladé generace
- Nová firemní kultura
- Personální procesy – jak tyto lidi nabírat, zaškolovat, rozvíjet, zapojovat, motivovat …
- Jak upravit personální procesy
- Jak zvýšit flexibilitu zaměstnanců, aby se přizpůsobovaly konkrétním lidem, využily na maximum jejich potenciál
- Komunikace se stávajícími i potenciálními zaměstnanci (mileniálové), sociální média, technologie
- Změna stylu řízení
- Dopady na nižší a střední management
- Dopady digitalizace/automatizace na roli, kompetence a motivaci zaměstnanců
- Dobré a špatné příklady
Rozsah kurzu
- Uvedený obsah je v rozsahu 1 den
- Obsah i rozsah kurzu lze přizpůsobit dle Vašich potřeb
- Výukový den trvá 8 hodin
- Výuková hodina trvá 60 minut
Firemní kurz
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 22.900,- Kč bez DPH za den
Garant kurzu
Lektorská praxe od roku 2011 se specializací
- Strategický management, balanced scorecards, modré oceány, EFQM
- Strategie digitalizace a automatizace, audit digitální připravenosti
- Mapování a optimalizace firemních procesů
- Štíhlá filozofie, štíhlá výroba, logistika, administrativa
- Budování firemní kultury, spirálový management
- Nastavování a zlepšování personálních procesů
- Týmová spolupráce
- Change management, projektové řízení
- KAIZEN, neustálé zlepšování
Absolvované kurzy a certifikáty lektora
- Lektor dalšího vzdělávání
- Auditor a lektor logistiky
- Manažer jakosti
- Certified Euro Coordinator
- Project Portfolio Management
- Master of Business Administration
- CIMA/NIMA – A
- Štíhlá výroba
- Logistika
- Řízení lidských zdrojů
- Firemní strategie
- Týmová práce (Autonomní týmy)
- E-Business
- Marketingový plán
- Mezinárodní obchod
- Business with EU countries
- Jednání s klienty
- Asertivita
- Verbální a neverbální komunikace
- Vzájemný respekt
- Marketing v sociálních médiích
Certifikát o absolvování kurzu
Každému úspěšnému absolventovi kurzu je vydán certifikát o úspěšném absolvování.