Personalistika v digitálním věku


O kurzu

Velmi dobrý stav ekonomiky v posledních letech přinesl řadu dobrých změn (např. vysoká zaměstnanost), nicméně i řadu jevů, které firmy už tak pozitivně nevnímají. Jedná se např. o problémy se získáváním zaměstnanců, vysokou míru fluktuace (velmi nízkou loajalitu), požadavky na platy a benefity, velmi obtížnou motivovatelnost zaměstnanců ke změnám a rozvoji apod. Druhým trendem, který se rozjíždí, je digitalizace a automatizace procesů, které mění priority v oblasti nezbytné kvalifikace a kompetencí zaměstnanců i jejich roli. Navíc v roce 2025 má až 75% zaměstnanců tvořit generace mileniálů a jejich potomků („i-generation“), kteří mají zcela jiné představy o vyvážení pracovního a soukromého života, pracovním prostředí, motivaci apod. To vše bude znamenat, že pokud firma bude chtít získat a udržet kvalitní zaměstnance, budou muset k zaměstnancům a práci s nimi přistupovat jinak.

Cíl kurzu

Kurz Personalistika v digitálním věku Vám pomůže se na digitální dobu připravit. Na školení Personalistika v digitálním věku si ukážeme v čem jsou mileniálové jiní, jaké jsou jejich priority, potřeby, v čem jsou odlišní od předchozích generací zaměstnanců, a proč na ně dosavadní motivační nástroje nefungují. Ukážeme si příklady firem, které jsou v jejich zaměstnávání úspěšné, i to, jak lze tyto principy přenést do jiných, zavedených firem. Řekneme si, jaké výzvy pro zaměstnavatele přinese digitalizace a automatizace a jak jim efektivně čelit. Dozvíte se, jak se budou muset změnit vedoucí pracovníci na všech úrovních řízení, aby uměli v nové ekonomice motivovat zaměstnance k loajalitě. A dotkneme se i budování vztahů se zaměstnanci (i potenciálními) prostřednictvím sociálních médií.

Obsah

  • Klíčové trendy ve společnosti a podnikání
  • Změna postojů, priorit, motivace nejen u mladé generace
  • Nová firemní kultura
  • Personální procesy – jak tyto lidi nabírat, zaškolovat, rozvíjet, zapojovat, motivovat …
  • Jak upravit personální procesy
  • Jak zvýšit flexibilitu zaměstnanců, aby se přizpůsobovaly konkrétním lidem, využily na maximum jejich potenciál
  • Komunikace se stávajícími i potenciálními zaměstnanci (mileniálové), sociální média, technologie
  • Změna stylu řízení
  • Dopady na nižší a střední management
  • Dopady digitalizace/automatizace na roli, kompetence a motivaci zaměstnanců
  • Dobré a špatné příklady

Rozsah kurzu

  • Uvedený obsah je v rozsahu 1 den
  • Obsah i rozsah kurzu lze přizpůsobit dle Vašich potřeb
  • Výukový den trvá 8 hodin
  • Výuková hodina trvá 60 minut

Firemní kurz

Kurz je realizován prezenční formou
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 22.900,- Kč bez DPH za den

Poslat nabídku na firemní kurz

Garant kurzu

Lektorská praxe od roku 2011 se specializací

  • Strategický management, balanced scorecards, modré oceány, EFQM
  • Strategie digitalizace a automatizace, audit digitální připravenosti
  • Mapování a optimalizace firemních procesů
  • Štíhlá filozofie, štíhlá výroba, logistika, administrativa
  • Budování firemní kultury, spirálový management
  • Nastavování a zlepšování personálních procesů
  • Týmová spolupráce
  • Change management, projektové řízení
  • KAIZEN, neustálé zlepšování

Absolvované kurzy a certifikáty lektora

  • Lektor dalšího vzdělávání
  • Auditor a lektor logistiky
  • Manažer jakosti
  • Certified Euro Coordinator
  • Project Portfolio Management
  • Master of Business Administration
  • CIMA/NIMA – A
  • Štíhlá výroba
  • Logistika
  • Řízení lidských zdrojů
  • Firemní strategie
  • Týmová práce (Autonomní týmy)
  • E-Business
  • Marketingový plán
  • Mezinárodní obchod
  • Business with EU countries
  • Jednání s klienty
  • Asertivita
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Vzájemný respekt
  • Marketing v sociálních médiích

Certifikát o absolvování kurzu

Každému úspěšnému absolventovi kurzu je vydán certifikát o úspěšném absolvování.